Regulamin sklepu


Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU

PRZED ROZPOCZĘCIEM KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO USŁUGOBIORCY SĄ ZOBOWIĄZANI ZAPOZNAĆ SIĘ Z TREŚCIĄ NINIEJSZEGO REGULAMINU.

Spis treści:

  1. Postanowienia ogólne
  2. Definicje
  1. Wymagania techniczne
  2. Warunki i sposób zawierania umów za pośrednictwem sklepu internetowego
  3. Zakładanie konta Klienta
  1. REALIZACJA UMOWY I USŁUG OBJĘTYCH UMOWĄ
  2. Reklamacje
  3. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY, ZMIANA CZASU I MIEJSCA ŚWIADCZENIA USŁUG, ZWROT PIENIĘDZY

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. Sklep Internetowy dostępny pod adresem http://oferta.czarnagora.pl/ prowadzony jest przez spółkę „CZARNA GÓRA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Siennej, adres: Sienna 11, 57-550 Stronie Śląskie, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000095948, NIP: 8811003048, kapitał zakładowy w wysokości 19 430 600,00 ZŁ (słownie: dziewiętnaście milionów czterysta trzydzieści tysięcy sześćset złotych zero groszy) wpłacony w całości.
  3. Sklep Internetowy działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  4. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną usług świadczonych na terenie ośrodka narciarskiego Czarna Góra Resort w Siennej: usługi gastronomiczne, usługi wstępu do strefy basenowej i saunarium, usługi spa – według aktualnie obowiązującej oferty.
  5. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży, procedury i politykę składania reklamacji, zwrotów, prawo odstąpienia od umowy. Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej oferta.czarnagora.pl, który umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu.
  6. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Sklepu Internetowego zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem, zaakceptowania jego treści w czasie składania Zamówienia oraz jest zobowiązany do przestrzegania postanowień Regulaminu.
  7. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu Internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności: Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827), Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
  9. DEFINICJE
  10. Użyte w treści niniejszego Regulaminu pojęcia oznaczają:
    1. SKLEP INTERNETOWY, SKLEP – Sklep Internetowy dostępny pod adresem http://oferta.czarnagora.pl/,
    2. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
    3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej http://oferta.czarnagora.pl/ umożliwiający złożenie Zamówienia,
    4. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
    5. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu,
    6. KLIENT/USŁUGOBIORCA – Konsument bądź Przedsiębiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą,
    7. REGULAMIN – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego,
    8. SPRZEDAJĄCY/SPRZEDAWCA – spółka „CZARNA GÓRA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Siennej, adres: Sienna 11, 57-550 Stronie Śląskie, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000095948,
    9. USŁUGODAWCA – „CZARNA GÓRA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Siennej w zakresie usług gastronomicznych świadczonych obiekcie Karczma Czarna Góra, Sienna 11 oraz w obiekcie Czarna Perła, Sienna 4, CGA Invest Sp. z o.o. z siedzibą w Siennej w zakresie usług udostępniania strefy basenowej i saun w obiekcie Czarna Perła, Sienna 4, HIG Sp. z o.o. z siedzibą w Siennej w zakresie usług gastronomicznych i udostępniania strefy basenowej i saun w obiekcie Panorama,
    10. OŚRODEK – obiekty gastronomiczne i usługowe Usługodawców, wskazane w pkt. 9. oraz ośrodek narciarski Czarna Góra Resort w Siennej,
    11. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa o sprzedaży usług zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego,
    12. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi Elektronicznej,
    13. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą. Oświadczenie woli Klienta składane jest za pomocą Formularza Zamówienia i zmierza bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą,
    14. KONTO – wyodrębnione miejsce w Sklepie internetowym, do którego Klient uzyskuje dostęp po dokonaniu rejestracji i skutecznym zalogowaniu się przy użyciu loginu i hasła. Na Koncie Klienta są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie,
    15. UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,
    16. REGULAMINY OBIEKTÓW – Regulaminy obowiązujące w poszczególnych punktach usługowych, w których Usługodawcy świadczą usługi objęte Umowami sprzedaży, stanowiące załączniki do niniejszego Regulaminu.
    17. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta,
    18. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym płatności,
    19. KOSZYK – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności liczby produktów,
    20. PRODUKT – dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

III. KONTAKT ZE SKLEPEM

  1. Kontakt z Biurem Obsługi Sklepu Internetowego może odbywać się:
    1. w drodze korespondencji pocztowej, na adres: Czarna Góra S.A., Sienna 11, 57-550 Stronie Śląskie,
    2. w drodze korespondencji elektronicznej, na adres e-mail: sklep@czarnagora.pl,
    3. telefonicznie na numer telefonu: +48 74 884 34 06, w godzinach 8:00 – 16:00 czynny od poniedziałku do piątku, a w Sezonie Wysokim czynny w każdy dzień tygodnia.
    4. WYMAGANIA TECHNICZNE
  2. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień i dokonywania zakupu, niezbędne są:
    1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari,
    2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
    3. włączona obsługa plików cookies.
    4. WARUNKI I SPOSÓB ZAWIERANIA UMÓW ZA POŚREDNICTWEM SKLEPU INTERNETOWEGO
  3. Klient może zakupić każdorazowo dowolną ilość Produktów.
  4. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta, albo bez zakładania Konta, po uzupełnieniu formularza wskazywanymi danymi.
  5. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
  6. W przypadku niedostępności Produktów składających się na Zamówienie, Klient jest informowany o tym drogą mailową lub telefonicznie i proszony o decyzję w sprawie dalszej realizacji (anulowanie całości Zamówienia, zrealizowanie bez niedostępnych Produktów, wybór innego Produktu na miejsce niedostępnego).
  7. Zamówienia można składać poprzez Sklep Internetowy 24 godziny na dobę w okresie, w którym Sprzedający udostępnia w Sklepie Produkty. Sprzedający zastrzega możliwość udostępnienia w Sklepie Produktów przez część roku kalendarzowego.
  8. Umowa sprzedaży jest zawierana w momencie potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedającego. Potwierdzenie zamówienia nastąpi w korespondencji elektronicznej, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 24 godzin od dnia złożenia Zamówienia. Brak otrzymania potwierdzenia Zamówienia w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia jest równoznaczny z nieprzyjęciem przez Sprzedającego oferty złożonej przez Kupującego.
  9. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera przynajmniej:
    1. oświadczenie Sklepu o przyjęciu Zamówienia,
    2. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zawartej Umowy,
    3. indywidualny kod weryfikacyjny, niezbędny do okazania Usługodawcy w celu realizacji zawartej Umowy,
    4. niniejszy Regulamin,
    5. oświadczenie o prawie do odstąpienia od Umowy,
    6. pouczenie o prawie do odstąpienia od Umowy.
  10. Do zawarcia Umowy sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie Zamówienia przez Klienta, udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami.
  11. Informacje podane w serwisie internetowym czarnagora.pl, www.oferta.czarnagora.pl oraz w panelu sprzedaży internetowej, w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Informacje te nie stanowią oferty w rozumieniu art. 543 Kodeksu cywilnego.
  12. Sprzedawcy przysługuje umowne prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie siedmiu dni od momentu jej zawarcia. Odstąpienie od umowy może być w szczególności zrealizowane w przypadku błędu cenowego. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  13. Na życzenie Klienta każda Umowa Sprzedaży może być potwierdzana fakturą VAT, która będzie doręczana w formie elektronicznej. W celu uzyskania faktury VAT należy wybrać odpowiednią opcję podczas składania Zamówienia, po dokonanym zakupie nie ma możliwości wystawienia faktury VAT.
  14. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu Zamówienia przez Sprzedającego oraz po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sprzedającego lub w przypadku płatności kartą, po zarejestrowaniu pozytywnego wyniku autoryzacji.
  15. W przypadku odstąpienia od umowy a także w przypadku niepotwierdzenia przez Sprzedającego złożonego i opłaconego Zamówienia, sprzedający zwróci uiszczoną cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, za pośrednictwem tej samej metody płatności, której użyto do opłacenia Zamówienia.
  16. W celu złożenia Zamówienia należy:
    1. zalogować się do Sklepu – na utworzone Konto (opcjonalnie);
    2. wybrać Produkt lub Produkty będące przedmiotem Zamówienia,
    3. kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
    4. po wybraniu wszystkich Produktów i sprawdzeniu ich listy w Koszyku kliknąć „Przejdź do płatności”,
    5. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji,
    6. jeżeli wybrano możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu (jeśli Klientowi ma zostać przekazana Karta SkiPass Czarna Góra Resort); po wypełnieniu Formularza zamówienia możliwe jest założenie Konta,
    7. wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
    8. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”,
    9. wybrać sposób płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie.
  17. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  18. ZAKŁADANIE KONTA KLIENTA
  19. Założenie Konta w Sklepie jest nieodpłatne.
  20. Aby założyć Konto, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, nazwa firmy (opcjonalnie), adres zamieszkania na terenie Polski, numer telefonu, adres e-mail.
  21. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  22. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w §3.
  23. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

VII. CENY, SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.
  2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  3. Sprzedawca może okresowo, w sposób przez siebie wybrany, udzielać rabatów lub zniżek na określone Usługi, stosować akcje promocyjne, na zasadach opisanych na stronie internetowej Sklepu bądź na zasadach określanych w odrębnych regulaminach promocji.
  4. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności: płatność za pośrednictwem Serwisu PayU; (oferowane formy płatności to m.in. karty płatnicze Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MaterCard Electronic oraz ePrzelewy).

VIII. ULGI, RABATY I PROMOCJE

  1. Produkty sprzedawane są Klientom w cenie regularnej, cenie ulgowej oraz cenie rabatowej.
  2. Produkty w celach ulgowych przysługują dzieciom do lat 12, przy czym realizacja usług zakupionych w cenie ulgowej może być uzależniona od okazania pracownikom Usługodawcy odpowiednich dokumentów stwierdzających wiek i umożliwiających identyfikację Klientów.
  3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wprowadzania dodatkowych okresowych zniżek i promocji, o których informować będzie Użytkowników na bieżąco.
  4. REALIZACJA UMOWY I USŁUG OBJĘTYCH UMOWĄ
    1. W celu realizacji zawartej Umowy sprzedaży i skorzystania z usług objętych Umową, Klient zobowiązany jest podać Usługodawcy w recepcji punktu usługowego, w którym mają być świadczone usługi, indywidualny kod weryfikacyjny wskazany w potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku braku podania kodu weryfikacyjnego, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia usług. W przypadku utraty kodu weryfikacyjnego jego odzyskanie może być możliwe w drodze kontaktu z Biurem Obsługi Sklepu (pkt III niniejszego Regulaminu), na podstawie dowodu zawarcia umowy (np. potwierdzenie płatności).
    2. Usługi objęte umową będą świadczone na zasadach objętych Regulaminami Obiektów.
    3. W przypadku, gdy przedmiotem umowy jest jednorazowy wstęp na basen, jednorazowa usługa gastronomiczna lub zabieg, podanie kodu weryfikacyjnego uprawnia do jednorazowego skorzystania z usługi.
    4. W przypadku, gdy przedmiotem umowy jest wielodniowy wstęp na basen lub wielorazowy wstęp na basen jednego dnia, bądź korzystanie z usług gastronomicznych w oznaczonym czasie, Klient zobowiązany będzie podawać kod weryfikacyjny każdorazowo przy korzystaniu z usług objętych Umową, chyba że Usługodawca udostępni inne metody weryfikacji Klienta (np. identyfikator, opaski).
    5. Sprzedawca ostrzega, że w przypadku udostępnienia kodu weryfikacyjnego (w jakiejkolwiek formie) osobie trzeciej, kod ten może być wykorzystany przez tę osobę, co w konsekwencji spowoduje, że Klient spotka się z odmową wykonania usługi przez Usługodawcę. W przypadku gdy kod weryfikacyjny przy rozpoczęciu korzystania z usług zostanie wymieniony na opaskę, dalsze kontynuowanie korzystania z usług przysługuje tylko osobie z nieuszkodzoną opaską umocowaną na trwałe na ręce.
    6. W przypadku, gdy osobą korzystającą z usług basenowych jest małoletni w wieku poniżej 16 lat, może on korzystać z usług wyłącznie pod opieką osoby dorosłej – opiekuna prawnego lub osoby upoważnionej przez opiekuna prawnego.
    7. REKLAMACJE
  5. Podstawy i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży określa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
  6. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać:
    1. w formie korespondencji elektronicznej wysyłanej na adres: sklep@czarnagora.pl;
    2. w formie pisemnej na adres: “CZARNA GÓRA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Siennej, Sienna 11, 57-550 Stronie Śląskie.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana w formie, w której została złożona reklamacja, na podany przez Klienta adres e-mail lub adres korespondencyjny. Nierozpatrzenie reklamacji Klienta będącego Konsumentem w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
  8. Po rozpoczęciu realizacji zawartej Umowy, reklamacje świadczonych na podstawie Umowy usług mogą być składane bezpośrednio do Usługodawcy, w tym na zasadach wskazanych w Regulaminie i na zasadach Regulaminach.
  9. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY, ZMIANA CZASU I MIEJSCA ŚWIADCZENIA USŁUG, ZWROT PIENIĘDZY
  10. Z zastrzeżeniem postanowień niniejszego punktu Regulaminu lub o ile z innych postanowień Regulaminu i przepisów prawa powszechnie obowiązującego wyraźnie nie wynika inaczej, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży zawartej na odległość i zwrot środków zapłaconych tytułem ceny w przypadku Umów o świadczenie usług  gastronomicznych oraz usług związanych z wypoczynkiem (wstęp na basen, zabiegi) jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 12) Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796). W takim przypadku, na podstawi niniejszego Regulaminu Klientowi przysługuje wyłącznie prawo do o w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy (otrzymania potwierdzenia Zamówienia w formie wiadomości e-mail). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  11. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł na odległość Umowę, której przedmiotem jest świadczenie usług innych, niż wskazane w ust. 1 powyżej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy (otrzymania potwierdzenia Zamówienia w formie wiadomości e-mail). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  12. Oświadczenie o odstąpieniu umowy może być złożone w formie korespondencji elektronicznej wysyłanej na adres: sklep@czarnagora.pl, bądź w formie pisemnej na adres Sprzedającego.
  13. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  14. W razie złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  15. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienie od umowy w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
  16. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument pisemnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
  17. W wyjątkowych przypadkach Sprzedający lub Usługodawca mogą zmienić miejsce świadczenia usług, wskazując jako miejsce świadczenia inny punkt gastronomiczny lub inny spośród obiektów basenowych i spa znajdujących się na terenie Ośrodka.
  18. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy z tytułu nieskorzystania przez Klienta z usług objętych zawartą Umową sprzedaży z przyczyn niezawinionych przez Sprzedawcę lub Usługodawcę.

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu Internetowego zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazana i umieszczenia na stronie internetowej oferta.czarnagora.pl. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się poprzedni Regulamin (obowiązujący w dniu zawarcia umowy sprzedaży) – zmiana Regulaminu nie będzie dotyczyć umów, które zostały zawarte przed taką zmianą.
  3. Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedawca deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce przepisu Regulaminu, który okaże się nieważny.
  4. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem Internetowym, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedającym a Klientem będącym Przedsiębiorcą rozstrzygane będą właściwe rzeczowo sądy powszechne we Wrocławiu.
  5. Integralną część Regulaminu stanowią:

– Załącznik nr 1 – Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość

– Załącznik nr 2 – Regulamin Basenu Czarna Perła

– Załącznik nr 3 – Regulamin Basenu Panorama