Regulamin sklepu
Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU
PRZED ROZPOCZĘCIEM KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO USŁUGOBIORCY SĄ ZOBOWIĄZANI ZAPOZNAĆ SIĘ Z TREŚCIĄ NINIEJSZEGO REGULAMINU.
Spis treści:
- Wymagania techniczne
- Warunki i sposób zawierania umów za pośrednictwem sklepu internetowego
- Zakładanie konta Klienta
- REALIZACJA UMOWY I USŁUG OBJĘTYCH UMOWĄ
- Reklamacje
- PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY, ZMIANA CZASU I MIEJSCA ŚWIADCZENIA USŁUG, ZWROT PIENIĘDZY
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy dostępny pod adresem http://oferta.czarnagora.pl/ prowadzony jest przez spółkę „CZARNA GÓRA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Siennej, adres: Sienna 11, 57-550 Stronie Śląskie, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000095948, NIP: 8811003048, kapitał zakładowy w wysokości 19 430 600,00 ZŁ (słownie: dziewiętnaście milionów czterysta trzydzieści tysięcy sześćset złotych zero groszy) wpłacony w całości.
- Sklep Internetowy działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną usług świadczonych na terenie ośrodka narciarskiego Czarna Góra Resort w Siennej: usługi gastronomiczne, usługi wstępu do strefy basenowej i saunarium, usługi spa – według aktualnie obowiązującej oferty.
- Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów sprzedaży, procedury i politykę składania reklamacji, zwrotów, prawo odstąpienia od umowy. Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie za pośrednictwem strony internetowej oferta.czarnagora.pl, który umożliwia jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu.
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Sklepu Internetowego zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem, zaakceptowania jego treści w czasie składania Zamówienia oraz jest zobowiązany do przestrzegania postanowień Regulaminu.
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu Internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności: Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827), Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
- DEFINICJE
- Użyte w treści niniejszego Regulaminu pojęcia oznaczają:
- SKLEP INTERNETOWY, SKLEP – Sklep Internetowy dostępny pod adresem http://oferta.czarnagora.pl/,
- DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej http://oferta.czarnagora.pl/ umożliwiający złożenie Zamówienia,
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
- PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu,
- KLIENT/USŁUGOBIORCA – Konsument bądź Przedsiębiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą,
- REGULAMIN – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego,
- SPRZEDAJĄCY/SPRZEDAWCA – spółka „CZARNA GÓRA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Siennej, adres: Sienna 11, 57-550 Stronie Śląskie, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000095948,
- USŁUGODAWCA – „CZARNA GÓRA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Siennej w zakresie usług gastronomicznych świadczonych obiekcie Karczma Czarna Góra, Sienna 11 oraz w obiekcie Czarna Perła, Sienna 4, CGA Invest Sp. z o.o. z siedzibą w Siennej w zakresie usług udostępniania strefy basenowej i saun w obiekcie Czarna Perła, Sienna 4, HIG Sp. z o.o. z siedzibą w Siennej w zakresie usług gastronomicznych i udostępniania strefy basenowej i saun w obiekcie Panorama,
- OŚRODEK – obiekty gastronomiczne i usługowe Usługodawców, wskazane w pkt. 9. oraz ośrodek narciarski Czarna Góra Resort w Siennej,
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa o sprzedaży usług zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego,
- USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi Elektronicznej,
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą. Oświadczenie woli Klienta składane jest za pomocą Formularza Zamówienia i zmierza bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą,
- KONTO – wyodrębnione miejsce w Sklepie internetowym, do którego Klient uzyskuje dostęp po dokonaniu rejestracji i skutecznym zalogowaniu się przy użyciu loginu i hasła. Na Koncie Klienta są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie,
- UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,
- REGULAMINY OBIEKTÓW – Regulaminy obowiązujące w poszczególnych punktach usługowych, w których Usługodawcy świadczą usługi objęte Umowami sprzedaży, stanowiące załączniki do niniejszego Regulaminu.
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta,
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym płatności,
- KOSZYK – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności liczby produktów,
- PRODUKT – dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
III. KONTAKT ZE SKLEPEM
- Kontakt z Biurem Obsługi Sklepu Internetowego może odbywać się:
- w drodze korespondencji pocztowej, na adres: Czarna Góra S.A., Sienna 11, 57-550 Stronie Śląskie,
- w drodze korespondencji elektronicznej, na adres e-mail: sklep@czarnagora.pl,
- telefonicznie na numer telefonu: +48 74 884 34 06, w godzinach 8:00 – 16:00 czynny od poniedziałku do piątku, a w Sezonie Wysokim czynny w każdy dzień tygodnia.
- WYMAGANIA TECHNICZNE
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień i dokonywania zakupu, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies.
- WARUNKI I SPOSÓB ZAWIERANIA UMÓW ZA POŚREDNICTWEM SKLEPU INTERNETOWEGO
- Klient może zakupić każdorazowo dowolną ilość Produktów.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta, albo bez zakładania Konta, po uzupełnieniu formularza wskazywanymi danymi.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
- W przypadku niedostępności Produktów składających się na Zamówienie, Klient jest informowany o tym drogą mailową lub telefonicznie i proszony o decyzję w sprawie dalszej realizacji (anulowanie całości Zamówienia, zrealizowanie bez niedostępnych Produktów, wybór innego Produktu na miejsce niedostępnego).
- Zamówienia można składać poprzez Sklep Internetowy 24 godziny na dobę w okresie, w którym Sprzedający udostępnia w Sklepie Produkty. Sprzedający zastrzega możliwość udostępnienia w Sklepie Produktów przez część roku kalendarzowego.
- Umowa sprzedaży jest zawierana w momencie potwierdzenia Zamówienia przez Sprzedającego. Potwierdzenie zamówienia nastąpi w korespondencji elektronicznej, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 24 godzin od dnia złożenia Zamówienia. Brak otrzymania potwierdzenia Zamówienia w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia jest równoznaczny z nieprzyjęciem przez Sprzedającego oferty złożonej przez Kupującego.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera przynajmniej:
- oświadczenie Sklepu o przyjęciu Zamówienia,
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zawartej Umowy,
- indywidualny kod weryfikacyjny, niezbędny do okazania Usługodawcy w celu realizacji zawartej Umowy,
- niniejszy Regulamin,
- oświadczenie o prawie do odstąpienia od Umowy,
- pouczenie o prawie do odstąpienia od Umowy.
- Do zawarcia Umowy sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie Zamówienia przez Klienta, udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami.
- Informacje podane w serwisie internetowym czarnagora.pl, www.oferta.czarnagora.pl oraz w panelu sprzedaży internetowej, w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Informacje te nie stanowią oferty w rozumieniu art. 543 Kodeksu cywilnego.
- Sprzedawcy przysługuje umowne prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie siedmiu dni od momentu jej zawarcia. Odstąpienie od umowy może być w szczególności zrealizowane w przypadku błędu cenowego. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Na życzenie Klienta każda Umowa Sprzedaży może być potwierdzana fakturą VAT, która będzie doręczana w formie elektronicznej. W celu uzyskania faktury VAT należy wybrać odpowiednią opcję podczas składania Zamówienia, po dokonanym zakupie nie ma możliwości wystawienia faktury VAT.
- Zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu Zamówienia przez Sprzedającego oraz po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sprzedającego lub w przypadku płatności kartą, po zarejestrowaniu pozytywnego wyniku autoryzacji.
- W przypadku odstąpienia od umowy a także w przypadku niepotwierdzenia przez Sprzedającego złożonego i opłaconego Zamówienia, sprzedający zwróci uiszczoną cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, za pośrednictwem tej samej metody płatności, której użyto do opłacenia Zamówienia.
- W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do Sklepu – na utworzone Konto (opcjonalnie);
- wybrać Produkt lub Produkty będące przedmiotem Zamówienia,
- kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
- po wybraniu wszystkich Produktów i sprawdzeniu ich listy w Koszyku kliknąć „Przejdź do płatności”,
- zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji,
- jeżeli wybrano możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu (jeśli Klientowi ma zostać przekazana Karta SkiPass Czarna Góra Resort); po wypełnieniu Formularza zamówienia możliwe jest założenie Konta,
- wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”,
- wybrać sposób płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie.
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- ZAKŁADANIE KONTA KLIENTA
- Założenie Konta w Sklepie jest nieodpłatne.
- Aby założyć Konto, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, nazwa firmy (opcjonalnie), adres zamieszkania na terenie Polski, numer telefonu, adres e-mail.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w §3.
- Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
VII. CENY, SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- Sprzedawca może okresowo, w sposób przez siebie wybrany, udzielać rabatów lub zniżek na określone Usługi, stosować akcje promocyjne, na zasadach opisanych na stronie internetowej Sklepu bądź na zasadach określanych w odrębnych regulaminach promocji.
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności: płatność za pośrednictwem Serwisu PayU; (oferowane formy płatności to m.in. karty płatnicze Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MaterCard Electronic oraz ePrzelewy).
VIII. ULGI, RABATY I PROMOCJE
- Produkty sprzedawane są Klientom w cenie regularnej, cenie ulgowej oraz cenie rabatowej.
- Produkty w celach ulgowych przysługują dzieciom do lat 12, przy czym realizacja usług zakupionych w cenie ulgowej może być uzależniona od okazania pracownikom Usługodawcy odpowiednich dokumentów stwierdzających wiek i umożliwiających identyfikację Klientów.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do wprowadzania dodatkowych okresowych zniżek i promocji, o których informować będzie Użytkowników na bieżąco.
- REALIZACJA UMOWY I USŁUG OBJĘTYCH UMOWĄ
- W celu realizacji zawartej Umowy sprzedaży i skorzystania z usług objętych Umową, Klient zobowiązany jest podać Usługodawcy w recepcji punktu usługowego, w którym mają być świadczone usługi, indywidualny kod weryfikacyjny wskazany w potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku braku podania kodu weryfikacyjnego, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia usług. W przypadku utraty kodu weryfikacyjnego jego odzyskanie może być możliwe w drodze kontaktu z Biurem Obsługi Sklepu (pkt III niniejszego Regulaminu), na podstawie dowodu zawarcia umowy (np. potwierdzenie płatności).
- Usługi objęte umową będą świadczone na zasadach objętych Regulaminami Obiektów.
- W przypadku, gdy przedmiotem umowy jest jednorazowy wstęp na basen, jednorazowa usługa gastronomiczna lub zabieg, podanie kodu weryfikacyjnego uprawnia do jednorazowego skorzystania z usługi.
- W przypadku, gdy przedmiotem umowy jest wielodniowy wstęp na basen lub wielorazowy wstęp na basen jednego dnia, bądź korzystanie z usług gastronomicznych w oznaczonym czasie, Klient zobowiązany będzie podawać kod weryfikacyjny każdorazowo przy korzystaniu z usług objętych Umową, chyba że Usługodawca udostępni inne metody weryfikacji Klienta (np. identyfikator, opaski).
- Sprzedawca ostrzega, że w przypadku udostępnienia kodu weryfikacyjnego (w jakiejkolwiek formie) osobie trzeciej, kod ten może być wykorzystany przez tę osobę, co w konsekwencji spowoduje, że Klient spotka się z odmową wykonania usługi przez Usługodawcę. W przypadku gdy kod weryfikacyjny przy rozpoczęciu korzystania z usług zostanie wymieniony na opaskę, dalsze kontynuowanie korzystania z usług przysługuje tylko osobie z nieuszkodzoną opaską umocowaną na trwałe na ręce.
- W przypadku, gdy osobą korzystającą z usług basenowych jest małoletni w wieku poniżej 16 lat, może on korzystać z usług wyłącznie pod opieką osoby dorosłej – opiekuna prawnego lub osoby upoważnionej przez opiekuna prawnego.
- REKLAMACJE
- Podstawy i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży określa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać:
- w formie korespondencji elektronicznej wysyłanej na adres: sklep@czarnagora.pl;
- w formie pisemnej na adres: “CZARNA GÓRA” Spółka Akcyjna z siedzibą w Siennej, Sienna 11, 57-550 Stronie Śląskie.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana w formie, w której została złożona reklamacja, na podany przez Klienta adres e-mail lub adres korespondencyjny. Nierozpatrzenie reklamacji Klienta będącego Konsumentem w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
- Po rozpoczęciu realizacji zawartej Umowy, reklamacje świadczonych na podstawie Umowy usług mogą być składane bezpośrednio do Usługodawcy, w tym na zasadach wskazanych w Regulaminie i na zasadach Regulaminach.
- PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY, ZMIANA CZASU I MIEJSCA ŚWIADCZENIA USŁUG, ZWROT PIENIĘDZY
- Z zastrzeżeniem postanowień niniejszego punktu Regulaminu lub o ile z innych postanowień Regulaminu i przepisów prawa powszechnie obowiązującego wyraźnie nie wynika inaczej, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży zawartej na odległość i zwrot środków zapłaconych tytułem ceny w przypadku Umów o świadczenie usług gastronomicznych oraz usług związanych z wypoczynkiem (wstęp na basen, zabiegi) jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 12) Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1796). W takim przypadku, na podstawi niniejszego Regulaminu Klientowi przysługuje wyłącznie prawo do o w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy (otrzymania potwierdzenia Zamówienia w formie wiadomości e-mail). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł na odległość Umowę, której przedmiotem jest świadczenie usług innych, niż wskazane w ust. 1 powyżej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy (otrzymania potwierdzenia Zamówienia w formie wiadomości e-mail). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu umowy może być złożone w formie korespondencji elektronicznej wysyłanej na adres: sklep@czarnagora.pl, bądź w formie pisemnej na adres Sprzedającego.
- Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W razie złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienie od umowy w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
- Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba że Konsument pisemnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
- W wyjątkowych przypadkach Sprzedający lub Usługodawca mogą zmienić miejsce świadczenia usług, wskazując jako miejsce świadczenia inny punkt gastronomiczny lub inny spośród obiektów basenowych i spa znajdujących się na terenie Ośrodka.
- Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy z tytułu nieskorzystania przez Klienta z usług objętych zawartą Umową sprzedaży z przyczyn niezawinionych przez Sprzedawcę lub Usługodawcę.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu Internetowego zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazana i umieszczenia na stronie internetowej oferta.czarnagora.pl. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się poprzedni Regulamin (obowiązujący w dniu zawarcia umowy sprzedaży) – zmiana Regulaminu nie będzie dotyczyć umów, które zostały zawarte przed taką zmianą.
- Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedawca deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce przepisu Regulaminu, który okaże się nieważny.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem Internetowym, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedającym a Klientem będącym Przedsiębiorcą rozstrzygane będą właściwe rzeczowo sądy powszechne we Wrocławiu.
- Integralną część Regulaminu stanowią:
– Załącznik nr 1 – Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość
– Załącznik nr 2 – Regulamin Basenu Czarna Perła
– Załącznik nr 3 – Regulamin Basenu Panorama