Przeglądasz aktualnie wersję 0.5.3 beta Oficjalnego Portalu Usługowego Czarna Góra Resort.
Z uwagi na wczesną wersję, nieustannie pracujemy nad poprawkami i realizujemy długą, zaplanowaną listę nowości. Jeżeli czegoś jeszcze nie ma - bardzo możliwe, że mamy to już gotowe w kolejnej wersji, jednak jeżeli napotkałeś/aś na błąd, który uniemożliwia Ci zakup lub jest dla Ciebie uciążliwy, skontaktuj się z nami na it@cgresort.pl.
Z uwagi na wczesną wersję, nieustannie pracujemy nad poprawkami i realizujemy długą, zaplanowaną listę nowości. Jeżeli czegoś jeszcze nie ma - bardzo możliwe, że mamy to już gotowe w kolejnej wersji, jednak jeżeli napotkałeś/aś na błąd, który uniemożliwia Ci zakup lub jest dla Ciebie uciążliwy, skontaktuj się z nami na it@cgresort.pl.
Baza wiedzy i pomoc
W tej sekcji zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące korzystania z Portalu Usługowego Czarna Góra Resort. Znajdziesz tu szczegółowe informacje na temat procesu zamówień, płatności oraz sposobu dostarczania kodów weryfikacyjnych. Wyjaśniamy również, jak funkcjonuje system rezerwacji wyżywienia w poszczególnych obiektach oraz gdzie dokładnie realizowane są posiłki. Rozwiewamy także wątpliwości związane z automatyczną wysyłką e-paragonów i wystawianiem faktur. Mamy nadzieję, że poniższa baza wiedzy ułatwi Ci planowanie pobytu i pozwoli szybko rozwiązać ewentualne wątpliwości.
Nie widzę kodów ani potwierdzeń zamówienia, co teraz?
- Sprawdź czy na pewno dokonałeś płatności. Kody przychodzą dopiero kiedy płatność zostanie pomyślnie zweryfikowana.
- Koniecznie sprawdź folder SPAM. Niektórzy dostawcy – w szczególności jeżeli nie miałeś/aś z nimi wcześniejszej historii konwersacji – mogą zinterpretować wiadomość od nas jako ofertę handlową.
- Jesteś pewny/a, że zostało opłacone, ale nadal brak maila? Bez obaw. Jeżeli zamówienie zostało opłacone, nasi pracownicy mogą sprawdzić to telefonicznie (kontakt w stopce) lub już podczas weryfikacji na miejscu.
Co jeżeli nie będzie mnie na liście posiłków przy wejściu?
Nie ma tam Twojego nazwiska i/lub zapomniałeś jakie nazwisko podałeś? Wszystkie informacje znajdują się w wiadomości e-mail, którą otrzymujesz.
Dla naszej obsługi najważniejszymi danymi, które mogą pomóc w identyfikacji problemu są kody, które przypisane są do każdego zamówienia.
Dla naszej obsługi najważniejszymi danymi, które mogą pomóc w identyfikacji problemu są kody, które przypisane są do każdego zamówienia.
Jak kupić wyżywienie w obiekcie, w którym nocuję?
Jeżeli zarezerwowałeś/aś nocleg w jednym z obiektów Biała Perła, Czarna Perła lub Panorama w Czarna Góra Resort, możesz wykupić wyżywienie oraz usługi dodatkowe podczas trwania swojego pobytu.
Wybierz obiekt, datę oraz ilość osób, które będą podczas pobytu, a system dostosuje odpowiednie dni automatycznie i wyliczy cenę.
Wybierz obiekt, datę oraz ilość osób, które będą podczas pobytu, a system dostosuje odpowiednie dni automatycznie i wyliczy cenę.
Co z kolacją Wigilijną, śniadaniem Świątecznym lub Noworocznym?
Jeżeli wybierzesz pobyt, który zawiera datę specjalnego posiłku, system automatycznie go doda oraz pojawi się informacja dodatkowa zarówno podczas zamówienia, jak i na potwierdzeniu.
Na przykład: Jeżeli kupujesz Obiadokolacje, wybierzesz obiekt, a następnie datę 22.12-26.12 – system wie, że 24.12 jest Kolacja Wigilijna i automatycznie dodaje ją do Twojego zamówienia.
Na przykład: Jeżeli kupujesz Obiadokolacje, wybierzesz obiekt, a następnie datę 22.12-26.12 – system wie, że 24.12 jest Kolacja Wigilijna i automatycznie dodaje ją do Twojego zamówienia.
Jestem operatorem / właścicielem i mam apartament w Czarna Góra Resort i chcę poznać ofertę dla przedsiębiorców
Skontaktuj się z nami pod numerem +48 531 301 921
Czy mogę wykupić Kolację Wigilijną jako osobny produkt?
Tak! W sekcji Posiłki szukaj produktów z przedrostkiem “Tylko…” (np. “Tylko Kolacja Wigilijna”).
Opcja ta sprawia, że kupujesz wyłącznie kolację, bez konieczności wykupowania ciągłości posiłków. Jest to idealne rozwiązanie, jeżeli nie jesteś gościem noclegowym danego obiektu.
Opcja ta sprawia, że kupujesz wyłącznie kolację, bez konieczności wykupowania ciągłości posiłków. Jest to idealne rozwiązanie, jeżeli nie jesteś gościem noclegowym danego obiektu.
Jaki jest proces realizacji zamówienia?
Po opłaceniu zamówienia (od razu lub po akceptacji przez Dział Rezerwacji) otrzymasz potwierdzenie z podsumowaniem oraz kodem.
Kod jest potrzebny głównie na wypadek sytuacji, w której utrudniona będzie weryfikacja nazwiska. Po otrzymaniu potwierdzenia bez obaw możesz kierować się do restauracji – obsługa ma już listę z Twoim pokojem 🙂
Kod jest potrzebny głównie na wypadek sytuacji, w której utrudniona będzie weryfikacja nazwiska. Po otrzymaniu potwierdzenia bez obaw możesz kierować się do restauracji – obsługa ma już listę z Twoim pokojem 🙂
Co z paragonem i/lub fakturą?
Paragon w formie e-paragonu fiskalnego przychodzi automatycznie w osobnej wiadomości razem z kodami i potwierdzeniem zamówienia.
Faktura: Paragon nie przyjdzie, jeżeli wybrałeś/aś opcję „Chcę fakturę” i wypełniłeś/aś wymagane pola. Wtedy proces wydawania paragonu jest przerwany, a zgłoszenie faktury wędruje bezpośrednio do naszej księgowości.
Faktura: Paragon nie przyjdzie, jeżeli wybrałeś/aś opcję „Chcę fakturę” i wypełniłeś/aś wymagane pola. Wtedy proces wydawania paragonu jest przerwany, a zgłoszenie faktury wędruje bezpośrednio do naszej księgowości.
Gdzie realizowane jest wyżywienie?
- Panorama: Wyżywienie realizowane jest w budynku głównym Panorama w Restauracji Panorama na poziomie 0 (na prawo od recepcji, obok Lobby Baru).
- Czarna Perła: Wyżywienie realizowane jest w budynku głównym Panorama w Restauracji na poziomie +1 (po schodach na prawo od recepcji, obok Ski Baru).
- Biała Perła: Wyżywienie realizowane jest w Karczmie Czarna Góra, która znajduje się tuż przy stoku, przy dolnej stacji naszej żółtej Luxtorpedy. Możesz zjechać, zjeść i wracać na stok lub zacząć dzień w ten sposób! 🙂